نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!


قرار نبود برای عید بریم سفر ، هنوز هم قرار نیست بریم!!!

اما من میخوام برم !


برای فراموشی لازمه یا یه وابستگی جدید پیدا کرد یا یه تغییر ایجاد کرد .

نمیخوام آزادیم رو فدای فراموشی کنم . برای همین تصمیم به تغییر گرفتم


تصمیم دارم با آغاز سال جدید ، از نو شروع کنم



پ.ن : اگه دیر به دیر سر زد ، اصلا معنیش این نیست که اینجا و دوستام رو فراموش کردم ، فقط وقت لازم دارم تا دنیام رو از نو بسازم

حتما برمیگردم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
یک بنده ی خدا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

چه عالی ... امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره ... :)
تصمیم عاقلانه ای گرفتی ... امیدوارم موفق باشی ... برات دعا می کنم ... :)

ممنونتم ! منم امیدوارم بهت خوش بگذره و سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشی :)

فرشید جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ق.ظ

سیلام سیلام !
سحر خیزی رو حال می کنی لولی وش ؟!
خب ، الان چاییم رو خوردم نشستم پای کام ! گفتم اول برم کامنتدونی رو پاسخ بدم یا برم فیس بوک یا برم ببینم کی آپ کرده ! گفتم اول از همه باید برم پیش لــــــــــــولی وش ! :)

خلاصه ! (عمرا درست حدس نزدی که تکه کلامم خلاصه هست !!!)
خلاصه !!!!
چقدر قشنگ گفتی که "برای فراموشی لازمه یا یه وابستگی ..."
هر جا که باشی ، امیدوارم فقط خوش باشی ، من بازم منتظرت می مونم ، و مطمئن باش فراموشت نمی کنم ، امیدوارم بهترین سال زندگیت در انتظارت باشـــــــــــه ! (لولی وش نیز بزودی یاد می گیرد که چگونه حروف را بکشد چون فرشید موجود باهوشی است !!!!!! shift + J رو بزن )

خلاصه ، خیلی مراقب خودت باش...

علیک سیلام سیلام !
مرسیییییی که اول اومدی اینجا ! هر چند میدونم خورده تو ذوقت ولی من بخاطر این کارت ذوق مرگ شدم !:d
ممنون از لطفت. منم آرزو میکنم همیشه خوش و شالم باشی و سالهای خیلی خوبی رو در پیش رو داشته باشی
همینکه فرشید موجود باهوشی باشد همه دنیا پیشرفت میکند ، چون فرشید هم باهوش است هم مهربان :-)
تو هم مراقب خودت باش

فرشید جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

لولی وش جونم عیدت مبارک!
خیلی برام عزیزی، مواظب خودت باش، همیشه به یادتم...

ممنونــــــــــــــــــــم ، منم بیادت بودم

عید تو هم با کلی تاخیر مبارک :-)
جای همه ی دوستام خالی بود ، حسابی خوش گذشت و استراحت کردم !!!
امیدوارم تو هم عید خوبی رو پشت سر گذاشته باشی
خوش و شاد باشی همیشه

یک بنده ی خدا جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام لولی وش جون
سال نو مبارک ... امیدوارم در سال جدید به آرزوهایت برسی و همیشه شاد و خوشحال باشی :)

ممنون عزیزم
تو هم همینطور
سال نوت با کلی تاخیر مبارک :-)
همیشه موفق و خوش باشی

فرشید چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

سیلام سیلام!

خوبی؟! چه خطر؟! تهطیلات چطور گذشت؟! (فکر کنم چند وقت دیگه از طرف فرهنگستان زبان فارسی تحت تعقیب قرار بگیرم!!!)

امیدوارم خوب باشی :)

سلام ، شیلام !
ببینم زیاد زیر بارون بودی؟! فکر کنم سواتت نم کشیده !!! :-))

ممنون که به یادم بودی :-)

[ بدون نام ] دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

نزدیک به 5 ماه از نبودنت میگذره و من هنوز فراموشت نکردم لولی وش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد