نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

خسته ام ! همین !!!


از اینهمه دروغ خسته شدم ، از زندگی ، از آدمها ، از خودم ، از کارام ، از نت ، از نفس کشیدن ، از همه چی ...

نظرات 5 + ارسال نظر
کوروش چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://sirousrostami.blogsky.com/

سلام
یه مسافرت.یه کلاس هنر .یه کلاس موسقی.یه دوست .یا یه کار خوب مثل کمک کردن به دیگران

سلام ممنون از پیشنهادت
اما متاسفانه امکانش نیست :-( فقط تونستم 1 روز مرخصی بگیرم که اونم کوفتم شد :-p

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

ناامید نباش دوست من ...
با کامنت قبلی موافقم :) یه کاره جدید انجام بده ... تکرار که خسته کننده است :)

ممنون عزیزم :-x تلاشم رو می کنم ...

فرشید پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااام
الهیییییییییییی من نباشم خستگیت رو نبینم !
خستگی هات بخوره تو سره دشمنات ...

تو رو خدا نگوووووووووووووو ، دلم می گیره ها ! واقعا حق داری که از آدمها خسته باشی ... ولی من دلم خوشه به اونایی که خوبن (مثله خودت که خیلی خوبیییییییییییییییی)
با تمام وجودم سعی می کنم درکت کنم و بیشتر از وجودم دعا می کنم که همیشه شاد باشی ...

(هی دلم تنگ می شه ! قولم رو هم شکستم ! پس دوباره زیاد حرف می زنم !)

دیگه اینکه مواظب خودت باش ...

سلاااام :-x
ممنون ! واقعا دلداری تون و اینکه اینجا هستین آرومم میکنه ... بهم امیدواری میده
خوبی هم از خودته ! از اینکه قولت رو هم شکستی خوشحالم !;-)
الهی همیشه باشه ، شاد باشی و دل مهربونت هم هیچوقت تنگ نشه :-)

ممنون ولی تو بیشتر مراقب خودت باشه که با جوب آب یکسان نشی !:-d

فرشید جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ



۲باره سلاااااااااااام

خووووووووووووووبی ؟! چیکار می کنی ؟! چرا نیستی !
فقط می خوای منو نگران کنی ؟!!!!!
احساس می کنم دلت گرفته ... امیدوارم اینبار احساسم اشتباه کرده باشه ...

بازم امیدوارم و دعا می کنم که هر جا هستی همیشه خوش باشی ...

دوباره علیک سلام
الان بهترم ! هیچی ... همش دارم وقتم رو تلف میکنم ... انگار میخوام زودتر زمان زندگیم بگذره و تموم شه !!!
خدا نکنه نگران باشی ! بادمجون بم که آفت نداره !:-p
آره دلم بد جور گرفته ، احساست هیچوقت اشتباه نمیکنه !
می گم چطوره یه دفتر پیشگویی باز کنی :-d کارت حتما می گیره !

سالم و شاد باشی

[ بدون نام ] شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

سلاااااااااااام !!! منم اینجام !! داری برای من جواب می نویسی ؟!؟!
خوبی؟! معلوم هست کجایی ؟! دلم هزار جا رفت !

سلاااااام :-)
اون موقعی زود رفتم ... این یادداشتت رو ندیدم !
خوب که نه زیاد اما سعی می کنم به روی خودم نیارم :-p
ممنون که به فکرمی :x

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد