نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

زندگی


دنیا را بد ساخته اند ، کسی را که دوست نداری ، دوستت دارد !


کسی را که تورا دوست دارد تو دوستش نداری !

اما کسی که تو دوستش داری و او هم دوستت دارد، به رسم ائین زندگانی به هم نمی رسند.


و این رنج است . زندگی یعنی این


 شریعتی                       

بعد که حالمان بهتر شد شاید بیشتر توضیح دادیم ...

امیدوارم همه تعطیلات خوبی داشته باشن


نظرات 7 + ارسال نظر
کوروش دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://sirousrostami.blogsky.com/

سلام
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی

ممنون ، منم براتون تعطیلات خوبی رو آرزو می کنم و امیدوارم کارای عقب افتاده تون رو روبراه کنین و فرصت کنین وبلاگتون رو آپ کنین :-) _ می بینین چقدر پر رو ام ! آرزو هام هم به نفع دل خودمه :-d _

[ بدون نام ] دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام
عجب بازی پیچیده ایست این زندگی ...
من که باید درس بخوووووووونم ... کدوم تعطیلات ؟؟ :(

سلام ،
آره ! هم پیچیده هم گاهی غیر قابل تحمل !
خوب خوبیش ه اینه که دست کم می دونی توی تعطیلاتت چی کار کنی ! :-p مثه من بی کار و علاف می گشتی خوب بود؟!

فرشید سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ق.ظ

سلاااااام ! (زلزله اومد !!! )
من خوبم ولی خوب نیستم ، چون خودت خوب نیستی پس منم تا زمانی که خوب نشی خوب نمی شم !
از این حرف شریعتی هم خیلی بدم میاد

چون تو خوب نیستی پس منم خوب نیستم پس زیاد نمی نویسم ... من مواظب خودم هستم پس شما هم مواظب خودت باش ...

سلاااام ! الهی همیشه از این زلزله ها بیاد که دل مونو شاد کنه :-d
منم این حرفش رو دوست ندارم ! اما دارم توی زندگی تجربه اش میکنم :-??
اِ؟! اینطوری که نمی شه :-( تو همیشه خوب باش که ازت روحیه بگیرم ، خوب؟! :-)

فرشید چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام !
پس چرا هیچی نمی نویسی ؟!! نه یادداشتی ! نه پاسخی ! ولی همش هم رو خط هستی ! خب نمی گی من تنها ! ...

الهی ! :-s خدا نکنه تنها بشی ، من همیشه هستم :-d
بهار اینجا ، بهار اونجا ، بهار همه جا ! ;-)

فرشید چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

سلاااام !
همین الان کامنت قشنگتو دیدم ! واااای چقدر اسمایل خوشگل داره ! کامنتاتم مثله خودت قشنگن !
من مراقب خودم هستم ! پس تو هم مراقب خودت باش ! سرما نخوری که هوا خیلی سرده ...
اگه شما خوب باشی منم خوبم
هر لحظه و همیشه برات آرزو می کنم که خوبه خوبه خوب باشی ...

سلام
چشمات قشنگ می بینه :-)
آره ، هوا که خیلی سرده ، ولی خوبیش به اینه که فعلا تعطیله و میشه از توی خونه جم نخورد :-d
تو هم مراقب باش سرما نخوری ! آخه گناه داره هوا !:-p ربط سرما خوردن تو و äناه داشتن هوا به اینه که بعدش میای یه پست توی وبلاگت می نویسی درباره هوای ناجوانمردانه سرد !!!;-)
ممنون از همه ی خوبیات ، آرزو می کنم تو هم همیشه خوب باشی

فرشید چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ

سلاااام ! هورااا ! جوابمو داد ! خدایا شکرت ! (این اشک شوقه !!!!!!!!!!!!!!)
ممنون ، من خوبم (البته اگه شما هم خوب باشی !) زیاد خوش نیستم ! (مردم از تنهایی !) می خوام معتاد بشم !!!!

کاملا درکت می کنم ، خیلی سخته ، بهت حق می دم که نتونی باهاشون حرف بزنی ... الههههههههی پس دعا می کنم زودتر این تعطیلات تموم بشه ! ( هر چند که نفهمیدم ارتباطش با گوش نفت چیه ! )
ممنوووووووووووووووووووووون ، خودت موفق و شاد باشی همیشه !

الهی بگردم ! من اگه می دونستم خوشحال می شی که هر ثانیه یه یادداشت برات می ذاشتم :-)
معتاد بشی که تنها تر می شی :-(
ممنون از احساس همدردیت ... آین تعطیلات به نظرم اینقدر طولانی شده که فکر می کنم هیچ وقت تموم نمی شه :-s
ارتباطش با گوش " مفت " اینه که فقط اون جفت گوش مفته _ که البته در تعطیلات بهش دسترسی ندارم _ که گوش میده و گاهی هم همدردی میکنه اما سرزنش و توبیخ نمی کنه :-p
خوش باشی همیشه و سالم

فرشید چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

بازم هورااااااااا !
الان دارم پاسخ هاتو می خونم !!!

:-)) بازم مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد