نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

بازم سلام !


سلام


اونجا لو رفت ، مجبور به اسباب کشی اجباری شدم !

فقط یه سوال ، میشه اینجا از روی وبلاگ قبلی رد یابی کرد ؟!



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام ...
می توانی قبلی رو کامل پاک کنی تا از روی دوستانت پیدات نکنند ...
یه پا کاراگاه بودم خبر نداشتما :)))))))

ممنون از پیشنهادت کارگاه !:-x
:-( اما اونایی که نوشتم و نوشتین همش برام خاطره است ، دوسشون دارم! نمیخوام بخاطر یه " فضول " :-p پاکشون کنم !!!

[ بدون نام ] دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااام ، وای خدا ، اومدی اینجا ؟!! چرا هیچی به من نگفتی ؟!! از وقتی اون یادداشت رو خوندم همش این شکلی بودم !!!
خدا رو شکر ، واقعا نگران شدم ... یه 20 دقیقه میشه که حالم بدجور گرفته شده بود (حتی همین الان تو وبلاگ هرج مرج نوشتم که حالم گرفتست !)
چقدر خوشحالم الان ... (یعنی کسی هست که الان بتونه خوشحالیه منو درک کنه ؟!!)

الهی :-((
ببخشیییییید که نگرانت کردم ، نمی خواستم ناراحتت کنم که !!! تازه قبلش که توی وبلاگتم برات یادداشت گذاشتم! :-s

من درک میکنم خوشحالیت رو چون خودمم از داشتن دوست خوبی مثه تو خیلی خوشحالم :-x

این یه حرکت انتحاری بود :-p آخه اون وبلاگم لو رفته بود

idenshz یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد