نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

یه روز با خودم !


دلم برای خودم تنگ شده بود ، یعنی خودم از اینکه بهش توجهی نمی  کنم گله داشت برای همین تصمیم گرفتم این جمعه فقط برای خودم باشه !


اول نشستم که یه لیست از کارایی که دوست دارم انجام بدم رو بنویسم ... هیچی !!! لیستم خالی بود خیلی فکر کردم اما چیزی یادم نیومد 


بعد بی خیال کارایی که دوست دارم انجام بدم شدم گفتم بشینم لیست کارایی که می کنم رو بنویسم    ... کار ، کار ، ...کار ، فقط کار !!!


" زندگی تکراری و بی هدفی دارم "  این نتیجه یه روز رو با خودم گذروندن بود !


تا جمعه بعد فرصت دادم به خودم که هر دو لیست رو پر کنه 


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

رکورد سریع ترین نظردهی توسط فرشید شکسته شد !!!
(دیدی منم می تونم اول بشم !)

آفرییییین ! تو همیشه اولی :-)

فرشید شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام
ببخشید تو نظر اولی سلام یادم رفت بکنم !
(دقت کردی من همش تو نتم !!! )
چقدر خوبه که یه روز رو به خودت اختصاص دادی ، منم سعی می کنم همین کارو بکنم ... حالا از صبح تا حالا به نتیجه ای رسیدی ؟!!
منم خیلی از زندگی تکراری و بی هدف بدم میاد ، بماند یه چند وقتیه که دچار همچین زندگی شدم
(به خودم قول دادم زیاد حرف نزنم !
شب خیلی خیلی خوبی داشته باشی

سلام به روی ماهت !
خوبه که ! حداقل از دنیای مجازی اگه خسته شی میشه راحت بستش ... ولی دنیای واقعی رو نمیشه هیچ کاریش کرد!

نه ! نتیجه نداشت :-d راستش یه چیزایی نوشتم ... یه برنامه هایی هم ریختم ... اما کیه که عمل کنه !:-p

خیلی هم خوبه که زیاد حرف بزنی ، قولت رو بشکن لطفا :-p!
شب و روزت خوش و پر از موفقیت باشه

* یاس سفیدم * شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

به زودی این مکان به موسسه خیریه فعال و آزاد یاس سفید

تقدیم خواهد شد



......................



تا آن روز و آن زمان

پاک و پایدار و سربلند باشید


شما هم هستید؟

خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم !

[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

نگو که بدجوری از دست خودم شاکیم :((
امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی ... سرشار از اتفاقات زیبا

راستش من فکر کردم بهتره شکایت نکنم عوضش تلاش کنم اوضاع رو بهتر کنم !

ممنون :-x روزگار بروفق مرادت باشه همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد