نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

احمقانه !


فکر میکنم ضمیر پرسشی " چرا " کاربردی ترین کلمه ای که یاد گرفتم !

کلمه ای که همیشه در برخورد با موردی جدید یا نامانوس ازش استفاده می کنم ، از همون بچگی گاهی با این کلمه همه رو کلافه می کردم و حالا نوبت به خودم رسیده


نمی تونستم فراموش کنم آخه چرای بی پاسخم که حدود یکماه همش توی ذهنم چرخ می خورد و آرازم میداد مانع می شد :


چرا دیگه نمیخواد حتی حرف بزنیم ؟!!! 


چندین بار خواستم بپرسم اما غرورم اجازه نمیداد ، آخرش تسلیم شدم ...


اما کاش هرگز این کار احمقانه رو نمی کردم . نه تنها جواب سوالم رو نگرفتم ، بلکه به معنای واقعی کلمه خرد شدم .


گاهی فکر میکنم دیگه هرگز تلاشی برای پیدا کردن چرایی نخواهم کرد !


نظرات 11 + ارسال نظر
کوروش شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ق.ظ http://pool87.blogsky.com/

بعضی وقت ها آدم کسایی رو که دوست داره و اونها با اینکه

میدونن چقدر دوسشون داریم یهویی این بلا رو سر آدم میارن

ضمنا اگه خواستی

یه سری به وبلاگ جدید ما هم بزن روشهای کسب درآمد از اینترنت

امیدوارم استفاده کنی و بدردت بخوره.

درسته !
اما اگه با دعوایی بشه یا چه میدونم یه مشکلی باشه ، فراموش کردنش راحت تره !!ولی اینطوری:-(

ببخشید یه سوال ! شما آقا سیروس خودمونین؟!

سحر شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ق.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
جات تو جمع ما خیلی خالیه
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم.

فرشید شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

سلام !
الهی من بترکم ولی خرد شدنت رو نبینم (حیف که کلمات در مقابل احساس من کم میارن ...)
چی شده ؟! تو رو خدا اینقدر خودتو سرزنش نکن ... شاید تقصیر چرای ذهن تو نباشه ...
منم یه چرا تو ذهنم دارم الان : چرا هیچکاری از دست من برنمی یاد ؟!!

چقدر سفارش کنم مواظب خودت باش ! خب مواظب خودت باش دیگه ! باشه ؟!!
امیدوارم به چرایی تمام چراهای زندگیت برسی دوست خوب من

سلام
خدا نکنههه! الهی همیشه سالم و موفق باشی
چرا ، تقصیر چرای من بود ...
آخه نمی دونستم بعضی آدمها وقتی می ذارن و می رن کل ذهنشون رو دلیت می کنن دیگه هیچی یادشون نمیاد !

من پاسخ چرای تو رو می دونم : چون تو خوب و مهربونی! و خیلی هم کار از دستت بر میاد ، همینکه اینجایی و برام یادداشت میذاری کلی دلگرمی و کمک بهم هست و از بابتش ازت ممنونم
تو هم خیلی مراقب خودت باش
ممنون از آرزویی که کردی برام :-)

فرشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام ، شبت بخیر

خوبی ؟! خسته نباشید ؟! کار امروز چطور بود ؟!

واااااااااااای برفو دیدی ؟! صبح خیلی خوشحال بودم کلی هم یادت کردم ... راستی ، هویج داری ؟!! برای دماغ آدم برفیم می خوام ... !!!!!!

ببخشید از این که این کامنتم اسمایل نداره ! امشب یه کم پژمرده شدم !!! ولی امیدوارم حسابی خوب باشی و شب خیلی خیلی خوبی در انتظارت باشه ... مراقب خودت باش ...

سسسسلاااااام شب تو هم بخیر !!!!!
واییییی ، خیلی خیلی خوشحالم که اینجاییییی !

تو خوبی ؟ سلامت باشی ! کار که ... خسته کننده است !!
ممنون از اینکه به یادم بودی ! هویج ندارم ولی فردا حتما می رم بخرم برات، یعنی برای آدم برفیت :-p
چررااااااا!!! الهی من بگردم :-s نبینم که شاد نباشی ! چرا پژمردهههه؟!! :-(

ممنون ازت ، شب تو هم بخیر و امیدوارم که همین الان الان پژمردگیت ازبین بره و همون فرشید شاد قبلی باشی

فرشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااای ! با خوندنه جوابات قوی شدم !!! ( یاد بامزی افتادم !!!!!)

ممنوووووووووووووون ! جدا خیلی بهتر شدم ! نگاه ! چشام چقدر گرد شده ! این یعنی اینکه ... خب یعنی بهتر شدم دیگه ...

راستی ، زحمت هویج رو می کشی با خودت یه شال گردن هم بیار ! بیچاره آدم برفیم گناه داره تو سرما !!!!!!


بازم ممنووووووووووووون ...

خوشحالم که بهتریییی !
آدم برفی رو درست کردی یا هنوز می خوای درستش کنی :-?
وقتی می خوای برف بازی کنی خودت رو خوب بپوشون ، سرما نخوری ها !
مراقب خودت باشششش

فرشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ


چه باحال !!!
تو اونور داری یادداشت می نویسی من اینجا !!!!!

من خوب نبودم ولی الان خوب شدم ! (اینم یک دلیل بر اثبات خوب بودنم !!!)
هیچ خبری نیست جز سلامتی (که خدایا شکرت ، ایشالا شما هم همیشه سلامت باشی) ، جای خاصی هم نیستم همش تو اتاقم !!!
چسب ! به چیزی فکر نمی کنم ... ممنووووووووووووووون

آره خیلی بامزه است !:-p
بی خبری همیشه خوش خبریه !;-)
ممنون
خوبه ! تو خوب باش ، هر کاری دوست داری بکن :-d

فرشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

( ... و این گونه بود که چت یاهو اختراع شد !!!!!!!!)

ممنووووون ، بخاطر جوابای خودته که کلی بهم روحیه داد ... فکر کنم اگه امشب نبودی خودمو می کشتم !!!! ( عمرا !! یک آدمه جون دوستی هستم من ! که اگه عزرائیل هم بخواد نمی تونه منو با خودش ببره ! )

خوب شما نگفتی چه خبر ؟! خوبی ؟! شام خوردی ؟!
من تصمیم گرفته بودم که دیگه شبا دیر وقت شام نخورم !! امشب هم برای اولین بار این تصمیمو عملی کردم و ساعت 7 شام خوردم ! (فقط بدیش اینه که الان به شدت گشنمه ! )

فرشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ

آدم برفیمو هنوز درست نکردم ! آخه اینجا اصلا برف نیومد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (دروغ گفتم ! منظورم اینه که اونقدر کم اومد که الان زمینا خشکه !!! حتی نمیشه آدم گلی درست کرد !!!!!!! )
خودت مراقب خودت باش

فرشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

باشه دوست خوبه من ...
امیدوارم موفق باشی ، کارت هم زود تموم بشه ، خوب هم بخوابی ، خوابای خوب هم ببینی ، وقتی هم بیدار شدی بهترین حسهای دنیا رو داشته باشی ... :)

فرشید چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااای ! اینجا چه خوشگل شده ! دوسش داااااااااااااااااااااااااااارم !
مباااااااااااااارکه ! ببخشید ... نمی دونستم تغییر دکور دادی وگرنه دست خالی نمی اومدم ! ( البته خودم گلم !!!!!! )

خوبییییییییییییییی لولی وش ؟! ای خدااااااااااااااااااااااااااااا ، چقدر خوشحالم الان
تو این مدت هی می خواستم بهت بگم لولی وش ، ولی نمی تونستم ، می ترسیدم یه وقت ناراحت بشی ...
ولی الان دوباره می تونم بگم ! لولی وشششششششششششششش

ممنون ، چشمات خوشگل میبینه :-) در اینکه تو گلی که شکی نیست
وای! چرا می ترسیدی؟؟ من ناراحت بشم ؟؟اونم از تو ؟! چه حرفا !!
ممنون و خوش باشی همیشه

فرشید جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

راستی !!! ، این عکسه که گذاشتی قبول نیست !!! ، من اون عکس قبلی رو دوست دارم که فکر کنم عکسه خودت باشه

سلام !

این اسمایل رو همینطوری گذاشتم ! آخه هیشکی دوسش نداره و ازش استفاده نمی کنه !!!!!!!!!!!

سلام خوبی؟

این عکس در بگشای ... هست خوب !!! باشه همونو می ذارم
خوب کردی بیچاره بلااستفاده مونده بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد