نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

من احمقم؟


یه کسی ، یه روزی و یه جایی هوس میکنه یکی رو بذاره سر کار!


و یه آدم بدشانس ، همون روز و همون جا میره سرکار !!!


من فهمیدم خیلی زودباور و ساده ام ، اونقدر که باعث میشه بعضیا فکر کنن من احمقم !


نظرات 8 + ارسال نظر
پاداش دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ http://padash.ir/?referid=8097

اگر به دنبال کسب درآمد واقعی هستید ثبت نام کنید و درآمدی کاملاً واقعی داشته باشید .
این سیستم برخلاف شرکتهای کلیکی دیگر حداقل پرداخت ندارد و در هر ماه کارکرد شما هرچقدر باشد میتوانید درخواست پورسانت نمایید .
ضمناً تبلیغات این سیستم کلیک خور فوق العاده بالایی دارد .
حتماً امتحان کنید.
لینک عضویت :

http://padashads.ir/?referid=8097

نه نیستم !

یک بنده ی خدا دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام سلام

آخ گفتی ... آخه چرا ؟؟؟ من نمی دونم اینا کار و زندگی ندارن :((
می دونی منم زیاد میرم سرکار ... اما این از احمقیمون نیست ... شاید به خاطر اینه که به قول تو زود باوریم و فکر می کنیم همه باهامون روراستن ... ته دلمونم می دونیم سر کاریما ولی بهش اعتنا نمی کنیم ... من فکر کنم اون که ما رو می ذاره سر کار احمق تره :)))))))

بذار بعضی ها هرطور دوست دارن فکر کنن ... طرز فکر اونها تاثیری تو زندگی ما نداره ... مهم اینه که خودمون می دونیم که احمق نیستیم ... و اگر خودمون این رو قبول داشته باشیم بقیه هم مجبور به قبولش می شن :)

حق با تو :X ممنون !
همشون برن به درک !;-)

فرشید دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ

شــلام ! ( این مدل جدید سلام کردن نیست و فقط آدمایی که صبح از خواب پا می شن و هنوز چشاشون باز نشده اول میان پشت کامپیوتر ، انیجوری حرف می زنن !)
شبح بخیر !
من برم یه آب به دشت و صورتم بزنم ، یه چایی هم بریزم ، بیام پشت کام ببینم چی نوشتی ...

:-)) میدونی این چی رو نشون میده؟ اینکه معتاد شدی به نت !!! باید ببندمت به تخت که ترک کنی !:D

فرشید دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ

اونایی که یه روزی و یه جایی هوس می کنن یکی رو بذارن سر کار و آخرش هم فکر می کنن که طرف (دور از جونت) احمقن ، رو بی خیال !!!!! به قول شاعر که میگه : کافر همه را نمی دونم چی چی می بینه مثل خودش !!!!!!!! (دقیقا یادم نیست شاعر چی گفت !)

خلاصه !

سیلام سیلام ، خوبی ؟ می بینم که ساعت 2 بیدار هستی و بععععله ! حیف شد ، آخه منم تا 1:30 بیدار بودم .....
از کار چه خبر ؟
امیدوارم خوب خوب باشی ...

سلام یا همون سیلام!
بد نیستم ممنون ، تو خوبی؟ خوش میگذره ؟ خونه تکونی کردی؟ منظورم خونه ی دلت بود! وگرنه منکه میدونم تو کارای خونه تکونی کمک نمیکنی :D
آره جدیدا شبا بیدارم ، روزها میخوابم!!!! مثه خفاشها!
ساعت 1:30 خواب بودی؟!!! :-? چه زود؟! دیگه کاملا مطمعن شدم معتاد شدی!:D
از کار هیج خبر! استعفا دادم !:P
بعد عید میرم دنبال کار . تو کاری سراغ نداری؟:D
خوش و موفق باشی

فرشید سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ

شلام ! (اگه فکر کردی که دیگه این سری واقعا معتاد شدم که می گم شلام ، چون الان چه وقت خوابیدنه ! سخت در اشتباهی ، چون واقعا الان از خواب پا شدم !!!!!!)

خب ! الان من برم یه آبی به دست و صورتم بزنم ، نهار بخورم ، بعد بیام کلی بحرفم ! باشه ؟! جایی نری ها !!!

من فکر میکردم فقط خودم جغد شدم :D
منتظرت هستم تا بیای !

فرشید سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ

خب سیلام !
من اومدم ! یه مقدار دیر شد ...
من خوبم ! خدا رو شکر ، تا قبل از اینکه برگردی که اصلا خوش نمی گذشت ولی از وقتی اومدی ....
خلاصه !
دلم همیشه مرتبه هیچوقت احتیاجی به خونه تکونی نداره !
تازه فهمیدی که من معتاد هشتم !!!!!! جات خالی نبودی چند وقت پیش تلفنم قطع شد یه دو روزی ! نبودی ببینی چقدر بداخلاق بودم تو این دو روز ! اعصابم بهم ریخته بود همش تو اتاق بودم ! خلاصه خیلی افتضاح بودم !

خلاصه !
الانم کار خاصی نمی کنم غیر از اینکه مثل بچه های خوب می رم دانشگاه و میام ! بعععععله ! درست شنیدی ! دانشـــــگاه !!!
این قبول شدن من داستانهایی داشت برای خودش !
اولش که دانشگاه آزاد قبول شدم شمال ! (فکر کنم که بدونی که کاردانی رو تموم کرده بودم ، این آزمون کاردانی به کارشناسی بود) ! خلاصه ، پا شدم رفتم شمال با چه مصیبتی ثبت نام کردم که خودش یه داستان طولانیه !!!
خلاصه اومدم تهران ! ییهو خبر رسید که یه دانشگاه دیگه تو کرج هم قبول شدم ! دیگه اینقده خوشحال بودم که نگو ! خلاصه دوباره پا شدم رفتم کرج هم ثبت نام کردم ! بعدش هم رفتم شمال از اون دانشگاه انصراف دادم و هم اکنون در کرج ادامه تحصیل می دهم !!! :)

احساس می کردم که شرایط کارت کم کم سخت شده پس خوشحالم که استعفا دادی ... خوب خوب استراحت کن و حسابی تفریح کن و خوش بگذرون ، ایشالا بعد از عید هم یه کار خوب پیدا می کنی ، من هم حتما به فکر هستم ...
خلاصه
دیگه زیاد حرف نزنم !
مراقب خودت باش

خب علیک سلام
ببینم دلت گرد و خاک هم نمیگیره؟
واییی ! چه بد :-( خوب اینطوری که اگه عید بری مسافرت بخاطر بی اینترنتی همش بد میگذره !
اینطوری نمیشه ،باید ترکت بدم ! :-w

مبارکه !مبارککککککه !( لولی وش موجود باهوشی نمی باشد :-s بلد نیست حرف کشدار بنویسد :D )
آقای مهندس شیرینیش چی پس؟ چه خوب که دانشگاه کرج هم قبول شدی! حالا باید دوبار شیرینی بدی:D
آره ! دیگه حوصله اونجا رو نداشتم :D به اندازه ی کافی بیگاری کشیدن ازم!
تا الان که مفت میخوردم و میخوابیدم ، اما امان از خونه تکونی !

باشه ! توهم مراقب خودت باش و سعی کن ترک کنی، اِ!( شکلک دعوا! :D)
خوش باشی

فرشید جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ق.ظ

سیلام سیلام ! (راستی ، جواب "سیلام" ، "علیک سیلام" است !)

نه دیگه دلم گرد و خاک هم نمی گیره ، آخه تو دل من فقط آدمای خوب + اتفاقات خوب + هر چیز خوب دیگه هست ، اینا هم که گرد و خاکی ندارن ! (خدائیش در پشت این جمله کودکانه معانی بسیاری نهان است!!!!!)
خلاصه !!!!!!
دقیقا بخاطر همین بی اینترنتی هست که من مسافرت نمی رم ! کلی ناراحت بودم که می خوام برم شمال ممکنه اونجا adsl نباشه ، بعد می خواستم از تهران یه سیم تلفن بکشم تا شمال که بی اینترنت نمونم !!!!! ضمنا ، من اهتیادم رو به شدت انکار می کنم ! من مههههههههتاد نیستم !

من که سه پایه ی شیرینی دادن هستم ! حتی بیش از 2 بار :)
می دونستم که شرایط تو اون محیط سخت شده ، هیچی مثل مفت خوردن و خوابیدن نمی شه ، خسته نباشید از خونه تکونی ، احتمالا منم امروز اتاق تکونی بکنم (الان به ذهنم رسید که این آهنگ رو همزمان با اتاق تکونی بذارم: خوشحالو شاد و خندانم، قدر دنیا رو می دانم، خنده کنم من، پا بکوبم من، شادانم ، بیایید با هم بخوانیم ، ترانه ی بهاری را ، عمر ما کوتاست ، چون گل صحراست ، ............)
مراقب و مواظب خودت باش

آها!
پس علیک سیلام !!
چه خوب! اینطوری مشکلی برای دلت پیش نمیاد!
کودکانه کجا بود؟! جمله ی به این بزرگی!!! بیشتر از 20 تا کلمه داره جمله ات:D
سفر نمیری بابت نت؟!!مهتاد هم که نیستی ؟!
حالا که اینطوری شد حتما حتما باید بری سفر! بعدم تا بعد عید نت بی نت !!! معتاد !
آهنگی که میخوای بذاری خیلی خیلی مناسبه!:D
خوش باشی تو هم مراقب خودت باش

احمق شماره ی ۱ دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://ahmaghtarinha.blogfa.com

سلام احمق جون.بدو بیا عضو شو تا جاتو نگرفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد