نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

نا گفته ها

آنچه میخواهم بگویم ، اما گوشی برای شنیدن نیست ... پس مینویسم ، شاید چشمی برای دیدن پیدا شد!

از وقتی یادمه همیشه همینطوری بودم ...


خیلی زود به همه چی وابسته میشم ،نمیدونم چرا ؟ شاید تنهاییم باعثش شده باشه

به همه چیز و همه کس سریع عادت می کنم.

حتی مدادا و پاک کنهای کوچیک توی دبستانم رو هنوز دارم ، چه برسه به آدمها !


اما کسایی هستن که خیلی زود فراموش میکنن ...

و منکه نمی تونم به آسونی از یاد ببرمشون، نبودشون باعث دلتنگی و سردرگمیم میشه انگار یه چیزی کمه ، البته اونقدر مغرور هستم که این رو نشون ندم 


الانم دلتنگم ! راستش درکش برام سخته کسیکه شش ماه هر روز هم رو میدیدیم و حداقل 2 ساعت با هم حرف می زدیم یه روز بیاد بگه " از فردا دیگه نیستم ، هیچ جا نیستم !!! "

و بعدش حتی یکبار ، فقط یکبار سراغی نگیره ، یعنی حتی حس کنجکاویش هم باعث نمیشه یه سر بزنه ببینه چه خبره ؟!!!


گذشته از حس دلتنگیم ، ندونستن اینکه " چرا؟! " اینکار رو کرده عصبیم می کنه !

چرا ؟! دلم میخواد بدونم چرا؟! چرا؟! ...


نظرات 5 + ارسال نظر
عاشق چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ق.ظ http://www.moft.blogsky.com/

http://www.xpango.com?ref=91576452
واقعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

سلام !

راستش من متوجه منظورت نشدم !!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

تو این دنیا هر روز آدم ها می یان میرن، می یان میرن ، می یان میرن .
باهاشون حرف میزنیم، میگیم، میخندیم ، گریه میکنیم اما خیلی زود همدیگر را فراموش میکنیم و خیلی راحت از کنار همدیگه رد میشیم ، خیلی راحت
خوش حالم که شما این طوری نیستی ... اگر دیگران این طوری هستند ... اون ها مشکل دارند ... امیدوارم آدم ها یکمی معرفت داشته باشند ...:)
و امیدوارم دلتنگی بر طرف بشه ... :)
راستی دنبال چراش نگرد ... چون فکر کنم خودش هم نمی دونه چرا این کار رو کرده ...:))

ممنون :-x
واقعیت اینه که یادم نمیاد کسی رو فراموش کرده باشم ، شاید وانمود کرده باشم از یاد بردم ، اما کسی از خاطرم پاک نمیشه !!!
از این بابت هم فقط خودم عذاب می کشم ، چون برای بقیه فرقی نمیکنه ... اونا میرن و فراموش میکنن ! به همین آسونی

فرشید چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام عصر زمستونیت بخیر باشه ...
راستشو بگم منم از وقتی که یادم نیست اینطوری بودم ، یعنی واقعا وابستگی شدید دارم به همه کس و همه چیز و همه جا ! چند روز پیش که فکر کردم رفتی ، خودت دیدی که چه شکلی شدم ! (و دقیقا علتش تنهاییه!)
ولی از طرفی هم یاد گرفتم که هیچ چیز موندگار و ابدی نیست و اکثر وقتها سعی می کنم خیلی زود من هم فراموش کنم چیزی رو که مدتها داشتم و بهش عادت کرده بودم حتی اگه بدون دونستن چرایی این اتفاق باشه ... دوست ندارم زندگیم با حسرت و غم از دست دادنها ، بگذره

آخر حرف من هم مثل همیشه اینه که : دعا می کنم هیچوقت دلتنگ نباشی

راستش من یادم نمیاد کسی رو فراموش کرده باشم ، شاید وانمود کردم که از یاد بردم اما کسی از خاطرم پاک نمیشه !
آره ! زندگی ادامه داره ، اما تحمل چرا های بدون پاسخ سخته ، خیلی ...

بازم ممنونم ازت

فرشید جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ

سلاااااااااااااام ، جمعه شبت بخیر باشه ...
همینجوری اومدم (دروغ گفتم! دلم تنگ شده بود)
فردا باید بری سر کار ؟!
یادم رفت بگم ! ... خوبی ؟!! خوش می گذره ؟! نبینم دلتنگیت رو ...
شب خیلی خیلی خوبی داشته باشی .

شب تو هم بخیر
خدا نکنه دلت تنگ بشه
من همیشه شبهای جمعه دلم می گیره ! فکر کنم از تنبلیه !:-D آخه یادم میاد تعطیلی تمام شد
ممنون ، خیلی خوشحالم می کنی وقتی سر می زنی :-)
همیشه خوش باشی و شب های خوبی داشته باشی :-x

حامی شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://sookoot.blogsky.com

سلام
این تفاقایی که واسه ما میوفته همه باید درس عبرت باشه
ولی متاسفانه ما هیچ اعتنایی به آنها نمی کنیم
تو این دنیانباید به هیچ چیز تکیه کرد البته منم فقط حرفشو می زنم عمل در کار نیست ولی برای اینکه از این چیزا بخوای رها شی باید از این دنیا بگذری که اونم واسه من و خیلیها ی دیگه غیرممکنه البته تو حرفامون زیا د ازاین چیزا هست
ولی در کل راهی براش نیست مگه سختی زیاد و بس بسیار سخته این راه یا باید از فکرش بیایی بیرون یا اینکه ....
شاید شما بتونی ولی من که نمیتونم
""کسی که به خدا توکل کند خدا برای او بس است""
خیلی کار سختیه ولی اگه بتونی انجام بدی مشکلاتت حل می شه و دیگه دلت هیچ وقت نمیگیره
وای چقدر حرف زدم
موفق باشی دوستم

ممنون از توصیه هات :-)
ولی دلبستگی من بخاطر نیازم به اشیا یا آدمها نیست که بخوام خدا رو جایگزینشون کنم !!!
فکر کنم از روی عادت باشه یا ... نمی دونم ! فقط می دونم بهشون احتیاج ندارم و دلیل اینکه می خوام بمونن باید چیز دیگه ای باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد